1 min read

SKRÅSNIT

SoMe strategi og

Problemstillingen

I forbindelse med et udkast til et website til Blomsterdesigneren Skråsnit, lavede jeg en SoMe strategi til hvordan Skråsnit kunne ramme deres B2B målgruppe samt markedsføringsmateriale hun kunne benytte:  – målet var at få skabt flere længerevarende kunderelationer. 

Blomster designeren Skråsnit ønskede at få skabt flere længerevarede kunderelationer, men havde ikke ressourcer til at opsøge nye kunder hele tiden. Skråsnit forhandlede både til B2C og B2B. Via research fandt vi frem til at Skråsnit kunne opnå længerevarende kunderelationer ved at fokusere på B2B kunderne, da disse i højere grad udviste loyalitet og holder sig til én leverandør.

I forbindelse med et udkast til et website til Skråsnit, lavede jeg en SoMe strategi til hvordan Skråsnit kunne ramme B2B målgruppen og samt markedsføringsmateriale hun kunne benytte: 

Linkedin

  • Opret en virksomhedsprofil
  • Bed om anbefalinger fra netværk, da B2B relationer bygger på anbefalinger fra netværk
  • Del contentmarketing

Linkedin